Jana pracuje ve filmovém a televizním průmyslu více než 25 let. Na Berlinale pracovala na různých pozicích souvisejících s programem a s hosty, většinu těchto let působila v rámci Berlinale Talents. Několik let také žila v argentinském Buenos Aires, kde pracovala v rámci BAFICI a pro Německý filmový festival. Několikrát spolupracovala s klíčovými evropskými filmovými organizacemi, jako je European Film Promotion (EFP) a Evropská filmová akademie (EFA). Jana se také podílela na produkci řady filmů, jako je Předčítač Stephena Daldryho (2008), Bouře Hanse-Christiana Schmida (2009), Jak změřit svět Detleva Bucka (2012), Třetí břeh Celiny Murga (2014), a jako koordinátorka výtvarného oddělení na filmech a seriálech jako Kleo (2022) (Netflix). Od roku 2020 působí ve své současné funkci koordinátorky Berlinale Series Market, kde je také členkou výběrové komise Berlinale Series Market Selects, což je značka určená k prezentaci 10–16 seriálů s významným tržním potenciálem.
Gillian Rose nastoupila do dublinské společnosti Soho Moon v roce 2024 jako výkonná producentka. Soho Moon produkuje dramatické a dokumentární filmy, které se natáčejí převážně v Evropě a které vyrábí a vyvíjí s mezinárodními partnery. Gillian je původem z USA a dříve pracovala jako senior viceprezidentka v oblasti televizní a filmové distribuce pro společnost NBCUniversal v New Yorku se zaměřením na americký trh, zejména na hráče na trhu SVOD. To zahrnovalo předprodeje a vyhledávání partnerů pro dramatické filmy pocházející z Evropy a Austrálie. V letech 2016–2019 zastávala podobnou funkci ve společnosti SKY a předtím byla generální ředitelkou PBS Distribution, kde se zabývala převážně akvizicemi. Svou kariéru začala v Londýně jako novinářka píšící o televizi, její práce v USA zahrnovala akvizice, prodej a koprodukce, vývoj a produkci.
Po dvě funkční období byla předsedkyní BAFTA New York. Je členkou mezinárodní rady neziskové organizace Radio Workshop se sídlem v Jihoafrické republice, která vzdělává mladé lidi v oblasti rozhlasu a podcastingu v subsaharské Africe. Je zakladatelkou a prezidentkou neziskové organizace The Rosemary Pencil Foundation, která podporuje vzdělávací iniciativy a stipendia v Malawi, Zimbabwe a Zambii.
Karin Fahlén studovala na Cambridge a na Švédském dramatickém institutu ve Stockholmu, má přes 35 let zkušeností s filmem, televizí, rozhlasem, divadlem a videoklipy. Když usedla do režisérského křesla, okamžitě se jí dostalo uznání za to, s jakou lehkostí se pohybuje mezi dramatem, kriminálkou a komedií.
Její první celovečerní film Povídky ze Stockholmu (2013), současné komediální drama s několika dějovými liniemi, byl dobře přijat na různých filmových festivalech po celém světě a získal skvělé recenze, což jí vyneslo cenu Švédské televize pro nového filmaře roku.
Její další celovečerní film All Inclusive se stal druhým nejnavštěvovanějším filmem roku.
Je spoluautorkou kriminálního seriálu Sthlm Rekviem podle série bestsellerů Kristiny Ohlsson, který také režírovala. Jejím dalším seriálem bylo uznávané politické a napínavé drama Kapningen.
V současné době připravuje tři celovečerní filmy, mezi nimiž je i Childbride, historické kostýmní drama popisující krušný život mladé ženy na švédském královském dvoře.
Keri se vždy zajímala o televizi všech formátů a celou svou kariéru pracovala v televizním a mediálním průmyslu. V roce 1998 založila společnost K7 Media, která je nyní přední společností zabývající se mediálním zpravodajstvím a informacemi o globálních trendech v oblasti televize a videa. Jako zakladatelka se zasloužila o růst společnosti, která se stala přední mediální poradenskou firmou poskytující mediální zpravodajství vysílacím společnostem, produkčním společnostem a distributorům po celém světě. Před založením společnosti K7 Media působila Keri jako vedoucí mezinárodního prodeje v produkční společnosti Action Time, pod jejímž vedením došlo k rychlé expanzi prodeje mezinárodních formátů. Jako jedna z prvních zkoumala potenciál globální televize. Je hlavní odbornicí na mezinárodní televizní a digitální zábavní trendy, včetně globálních dramatických seriálů. Je pravidelně zvána, aby přednášela na světových televizních a mediálních událostech a podělila se o své názory na toto odvětví.
Francouz, od roku 1989 píše scénáře pro televizi, žije v Berlíně a je velkým milovníkem krátkometrážních filmů a seriálů. v roce 2001 založil první (a krátce existující) evropský portál pro nezávislé animované filmy ve formátu Flash. V roce 2014 založil blog „Web Series Mag“ pro online verzi francouzských novin Libération. V následujícím roce založil Web Series World Cup. Autor knihy „Le guide des Webséries – la nouvelle vague“ a s Meredith Burkholderovou spoluautor knihy „Short Narrative & Serialized, a complete guide of the web series phenomenon“. V současné době působí jako script doctor, nezávislý konzultant v oblasti krátkometrážní produkce a distribučních strategií a jako partnerský výzkumný pracovník na University of Wollongong („Valuing web series“).