Marie Barraco (Francie)
Marie Barraco svou profesní dráhu zahájila v audiovizuální produkci a posléze se začala věnovat managementu kulturních akcí. Později založila agenturu Kandimari, která se specializuje na poradenství, komunikaci a řízení akcí v této oblasti. Marie Barraco stála u vzniku festivalu Scénaristes en Séries ve francouzském městě Aix-les-Bains, který v letech 2005–2010 také řídila. V roce 2012 založila evropský festival televizních seriálů Série Series ve Fontainebleau-Ile de France, Série Series Africa ve městě Ouagadougou v Burkině Faso, a v roce 2018 také Série Series Kids pro děti. Přednáší na několika audiovizuálních školách. Všechny její iniciativy ve spolupráci s profesionály v oboru, kteří jsou plně zapojeni do všech plánovacích procesů, směřují k podpoře silné a originální evropské seriálové tvorby.
Anna-Katharina Brehm (Německo)
Anna Katharina Brehm je německá producentka působící v Mnichově. Je absolventkou Vysoké školy televizní a filmové tvorby v Mnichově a postgraduálního programu Serial Eyes. Má více než patnáctiletou praxi ve filmovém a televizním průmyslu, kde pracovala na různých pozicích ve veřejnoprávní televizi ZDF i v produkčních společnostech. Jako programová a produkční ředitelka akce Seriencamp Conference a tvůrkyně programu Berlinale Series Market usiluje o podněcování diskuse, výměnu zkušeností mezi profesionály a hledání nových způsobů tvůrčího vyjádření.
Piodor Gustafsson (Švédsko)
Peter „Piodor“ Gustafsson má více než třicetileté zkušenosti ve filmovém, televizním a reklamním průmyslu. Od září 2020 pracuje ve společnosti TV4 Media jako ředitel obsahu se scénářem pro severské území. Piodor od března 2016 provozuje také společnost Black Spark Film & TV, filmovou a televizní společnost zaměřenou hlavně na vývoj a produkci místních originálů. Nedávno produkoval film „Ada“ v hlavní roli s Noomi Rapace nebo seriály Sthlm Rekviem, Moscow Noir či filmy „Žena“ a „Sněhulák“. Předtím pracoval pro švédskou veřejnoprávní televizi SVT jako programový ředitel a dramaturg (commissioning editor) dramatických seriálů, kultury, hraných filmů a dokumentů a byl také členem představenstva SVT.
Gerhard Maier (Německo)
Poté, co Gerhard Maier více než deset let pracoval ve filmovém a televizním průmyslu, kde doprovázel filmy a seriály během jejich životních cyklů průzkumem trhů, konzultováním marketingových kampaní, vymýšlením webových stránek, psaním press kitů a recenzí a redigoval dvě největší německé zábavní publikace pro zákazníky obchodů, využil svoji celoživotní posedlost televizními seriály založením Seriencampu. Jedná se o první německý festival věnovaný výhradně seriálovému vyprávěčství, který se v roce 2020 bude konat po šesté. V roce 2017 Gerhard založil také interdisciplinární konferenci PLOT o vyprávění příběhů, která spojuje odborníky ze světa filmu, marketingu, umění, technologie a žurnalistiky za účelem výměny perspektiv, inspirace, nechat se inspirovat a navazování kontaktů. Jako expert na vše, co se týká „seriálů“ přednáší a promlouvá na filmových školách, vzdělávacích programech a konferencích.
Vinca Wiedemann (Dánsko)
Vinca Wiedemann vystudovala filmový střih na Dánské filmové škole (Den Danske Filmskole), brzy se však začala věnovat psaní scénářů. Jako vedoucí akvizic v Dánském filmovém institutu poskytovala podporu vývoji a výrobě mnoha celovečerních filmů a sehrála významnou roli při vzestupu dánské kinematografie. Vinca Wiedemann je mezinárodně uznávanou scenáristickou a dramaturgickou konzultantkou. Spolupracuje s významnými filmovými režiséry, jako je např. Lars von Trier, se kterým pracovala na scénáři pro jeho filmy Melancholia a Nymfomanka nebo Thomas Vinterberg, s nímž spolupracuje na jeho novém seriálu. Pět let působila jako ředitelka Dánské filmové školy a v zahraničí často působí jako členka think tanků a filmových porot. Nejen na konferencích přednáší o umělecké spolupráci a inovacích, filmovém vzdělávání a filmové strategii.