Vinca Wiedemann (DEN)
Vinca Wiedemann vystudovala filmový střih na Dánské filmové škole (Den Danske Filmskole), brzy se však začala věnovat psaní scénářů. Jako vedoucí akvizic v Dánském filmovém institutu poskytovala podporu vývoji a výrobě mnoha celovečerních filmů a pět let působila jako ředitelka Dánské filmové školy. Vinca je mezinárodně uznávanou scenáristickou a dramaturgickou konzultantkou. Spolupracuje s významnými filmovými režiséry jako je např. Lars von Trier, se kterým pracovala na scénáři pro jeho filmy Melancholie a Nymfomanka a v současné době pracuje s Thomasem Vinterbergem (Rodinná oslava a Chlast) na jeho novém televizním seriálu. Na mezinárodní úrovni působí jako členka think tanků a filmových porot. Nejen na konferencích přednáší o umělecké spolupráci a inovacích, filmovém vzdělávání a filmové strategii.
Bert Beyens (BEL)
Filmař a bývalý ředitel belgického Královského institutu pro divadlo, film a zvuk (Royal Institute for Theatre, Cinema & Sound)
V roce 2001 byl Bert Beyens jmenován ředitelem RITCS (nyní: Royal Institute for Theatre, Cinema & Sound, Fakulta umění na Erasmus University College) a působil zde tři čtyřletá funkční období (2001-2013).
V letech 2014-2018 byl prezidentem GEECT (Evropského uskupení filmových a televizních škol) a členem správní rady CILECT (Mezinárodní asociace filmových a televizních škol).
V letech 2005-2009 byl členem rady VAF (Vlámský filmový fond).
Byl členem poradní komise VAF pro dokumentární televizní seriály (2011-2013). V současné době působí v komisi VAF pro hrané filmy.
V roce 1988 natočil oceňovaný celovečerní dokumentární film Jan Cox, a Painter’s Odyssey (spoluautor scénáře a spolurežisér Pierre De Clercq).
Je členem Evropské filmové akademie (EFA).
Cia Edström (SWE)
Cia Edström je od roku 2005 industry ředitelkou na Göteborgském filmovém festivalu. V této funkci vede konferenci o dramatických seriálech a spolufinancování TV Drama Vision, filmový trh Nordic Film Market a také každoroční Nostradamovu zprávu o budoucnosti filmového průmyslu. Cia má zkušenosti jako producentka a editorka filmů a kulturních akcí mimo jiné ve Švédském filmovém institutu a v rámci Evropského hlavního města kultury ve Stockholmu.
Mischa Zickler (AUT)
Po několika letech v rozhlase jako producent a scenárista začal Mischa Zickler pracovat v televizi – tato práce ho zavedla do několika stanic v různých zemích. Zpočátku pracoval jako vývojář formátů v rakouské ORF, později pro RTL, ProSieben a SAT.1 jako stratég formátů a vedoucí oddělení zábavy. Od roku 2013 se Mischa věnuje vývoji a psaní televizní fikce se zaměřením na epizodické televizní seriály.
Leif Holst Jensen (NOR)
Leif Holst Jensen je v současné době výkonným ředitelem Filmového fondu v Oslu.
Je bývalým děkanem/vedoucím Ústavu filmu a médií Westerdals na Kristiania University College. Dříve byl generálním tajemníkem Norské asociace filmových, televizních a herních producentů, vedoucím oddělení umění a kultury Dánské vysílací společnosti a DR, programovým ředitelem Metropol TV a působil také na několika pozicích v NRK, Norské vysílací společnosti, jako vedoucí oddělení pro mládež a regionální kanceláře v severním Norsku. Pracoval jako novinář, režisér, výkonný ředitel a producent více než 200 pořadů/projektů.
Joël Bassaget (FRA)
Partnerský výzkumný pracovník na University of Wollongong („Valuing web series“) a nezávislý konzultant v oblasti produkce krátkometrážních sérií a distribučních strategií. Žije v Berlíně. Od roku 1989 píše scénáře pro animované televizní pořady. V roce 2001 založil vůbec první (a krátce existující) evropský portál pro animované nezávislé kreslené filmy. V roce 2014 založil blog „Web Séries Mag“ pro online verzi francouzských novin Libération. Následující rok založil Web Series World Cup. Autor knihy „Le guide des Webséries – la nouvelle vague“ a s Meredith Burkholder spoluautor knihy „Short Narrative & Serialized, a complete guide of the web series phenomenon“.